Κυριακάτικο κάλεσμα

Είναι αλήθεια πως μικρή δοκίμαζα κρυφά διαφορετικές γεύσεις στο κολατσιό μου, όπως για παράδειγμα τα αγαπημένα μου αλμυρά κράκερς με κίτρινο κασέρι και μια στρώση μαρμελάδας ή ένα άλειμμα τυριού με γλυκό πορτοκάλι, η μερέντα πασπαλισμένη με αλάτι, αλλά και άλλες,  κάποιες φορές αποτυχημένες γευστικές επινοήσεις μου που θα ήθελα να τις ξεχάσω…

Τότε νόμιζα πως μέσα από αλλιώτικες γεύσεις ταξίδευα σε άλλα μέρη, συναντούσα κάθε τόσο κάτι από τον υπόλοιπο μακρινό κόσμο που δεν κυκλοφορούσε στο σπίτι μου αλλά τον άκουγα στο ραδιόφωνο, τον έβλεπα στην τηλεόραση και τον διάβαζα μέσα στα βιβλία.  Έμοιαζε τόσο απέραντος και μαγικός αλλά γινόταν πιο προσιτός και διασκεδαστικός σε μένα μέσα από τις περίεργες γεύσεις μου. Οι μικροδημιουργίες αυτές λοιπόν, ήταν ευχάριστες εκπλήξεις που όπως τα χρώματα κόκκινα, πράσινα, πορτοκαλί, πιτσιλούσαν κάθε τόσο τη μικρούλα μου ζωή.

Και βέβαια όταν μεγάλωσα, έκαναν πολύ πιο εύκολο για μένα το να δεχτώ καινούριες γεύσεις από διαφορετικές κουζίνες και να τις υιοθετήσω, μάλιστα μετά μανίας, στη δική μου μαγειρική.

Γι΄αυτό συχνά οι παραδοσιακές γεύσεις μπερδεύονται με γλυκόξινες δημιουργίες κάποιας άλλης κουζίνας και its quite fun  για όποιον θέλει να τις δοκιμάσει μαζί μας…

Μια ωραία Κυριακή λοιπόν που θέλετε να καλέσετε κόσμο στο σπίτι σας, προτείνω να μαγειρέψετε ένα κλασικό φαγητό με κρέας και λαχανικά εποχής και να το συνοδέψετε με ένα αγγλικό trifle, εύκολο, απολαυστικό και λίγο γιορταστικό.

breze3 lenafusion.gr

Μοσχαράκι μπρεζέ στη γάστρα

Τώρα το χειμώνα…

με παρέα…

 με τα μήλα, τα πορτοκάλια, τα φρέσκα καρύδια και τα κάστανα…

και με καλό κόκκινο μπρούσκο κρασί από τη Νάουσα  ή με ένα ποτήρι apple cider, made in Somerset

breze lenafusion.gr

Μοσχαράκι μπρεζέ με πουρέ

Οι συνταγές…vinyl-record small Continue reading